Simposi sobre la importància de la fotografia en la societat i la cultura

Aquest simposi forma part del nou cicle d’activitats que portarà cap aquest any la Fundació Foto Colectania titulat “Però, què és la fotografia?”, realitzat amb la col·laboració de la Fundació Banc Sabadell. L’objectiu d’aquests programes és el de cridar l’atenció sobre la rellevància que ha pres la imatge i la fotografia en la societat i la cultura contemporània. Programa educatiu: Tallers de finalització de setmana i visites a escoles i instituts Com totes les exposicions que presenta la Fundació Foto Colectania el programa educatiu té una importància vital.

El servei educatiu de ‘Tota fotografia és en realitat un enigma’, desenvolupat per a Bao A Qu en el marc de Fotografia en curs, proposa un acostament reflexiu i creatiu a l’exposició. Les activitats es plantegen en dos temps: un primer moment dedicat a la visita comentada a l’exposició, sempre en constant diàleg amb els interessos dels participants i amb especial atenció a algunes de les fotografies; un segon temps dedicat a la creació fotogràfica i textual, en diàleg amb les fotografies comentades.