Set joves investigadors del programa ‘Estudia i Investiga’ de l’UJI de Castelló reben el premi Fundació Banc Sabadell a les millors pràctiques

Un any més, hem reconegut el talent a través dels premis Fundació Banc Sabadell a les millors pràctiques del programa ‘Estudia i Investiga’ de la Universitat Jaume I de Castelló (UJI). En concret, hem premiat a set joves investigadors que han participat al programa durant 2017. Amb aquest reconeixement premiem el talent però també l’esforç i el compromís dels estudiants que han participat. En aquesta edició han participat un total de 117 estudiants i 72 grups de recerca.

Els premias han estat tres estudiants del Grau en Química per la investigació en ‘Materiales electroópticos: elucidación estructural del Batio3 dopado con EU(III)’, ‘Desarrollo de compuestos anticáncer con actividad inmunomoduladora’, i ‘Síntesis de amino mides derivadas del aminoácido natural L-prolina para aplicaciones catalíticas’; un estudiant del Grau en Enginyeria Química pel treball ‘Síntesis por combustión de espinelas’; estudiants del Grau en Economia per l’estudi ‘Transparencia y spread negativo en mercados OTC’ i ‘Justicia y altruismo en el contexto de un juego de castigo: una perspectiva de género’; una estudiant del Grau en Finances i Compatibilitat per ‘Análisis financiero de las alternativas bancarias con las cláusulas suelo’.

Més sobre el programa

‘Estudia i investiga’ de la universitat pública de Castelló, ofereix a l’estudiantat excel·lent l’oportunitat d’obtenir una formació complementària treballant dins d’un grup de recerca consolidat des del primer curs. L’estudiantat compta amb la supervisió de professorat tutor que inicia l’alumnat en tasques de recerca bàsica al principi i més concretes i especialitzades en els últims cursos. A través d’aquesta experiència pionera a Espanya es potencia el talent desenvolupant competències pròpies de la recerca i moltes altres relacionades amb la creativitat, la motivació i la innovació.