#RavalKm0, un projecte que fomenta la cultura, la creativitat i la implicació dels joves del barri del Raval

La Fundació Tot Raval impulsa un any més el projecte #RavalKm0 en el qual participen veïns, comerciants i treballadors del barri barceloní. Es tracta d’una iniciativa, que compta amb el suport de la Fundació Banc Sabadell, que busca generar oportunitats formatives i professionals a partir de la fabricació de llums que il·luminaran dues dels carrers principals del barri del Raval i diferents equipaments durant el Nadal.

Més de 60 persones que viuen, treballen o tenen un comerç a la zona són els protagonistes d’aquestes llums ja que tots ells després de ser fotografiats, els seus perfils seran la base dels 32 arcs lumínics que adornaran els carrers il·luminats. Unes llums que es converteixen, per segon any consecutiu, en un símbol de comunitat responsable i respectuosa amb el seu entorn mostrant valors com la creativitat, la convivència, la diversitat i la igualtat d’oportunitats.

proyecto-tot-raval-km0-barcelona-2

#RavalKm0 és un projecte fruit del treball col·lectiu de diferents entitats, institucions i comerços del barri amb un objectiu comú: construir i aplicar una filosofia socialment responsable.