Arrenca el Cicle de la Fundació Òpera de Catalunya amb ‘La Flauta Màgica de W. A. Mozart

La Fundació Òpera de Catalunya neix com la suma de forces de quatre institucions de referència en el sector cultural: Associació d’Amics de l’Òpera de Sabadell, Orquestra Simfònica del Vallès, Fundació Banc Sabadell i Fundació Fluidra. Dues entitats líders en el desplegament de la música i la cultura al territori català des de la iniciativa civil i dues fundacions empresarials clau en el desenvolupament del país a través de la música i la cultura com a eixos principals. La Fundació Comarcal a Catalunya pren el relleu de l’Associació d’Amics de l’Òpera de Sabadell en l’organització de la temporada d’òpera en diferents poblacions catalanes.

Comença la temporada 2020/2021 de la Fundación Ópera de Cataluña. En aquesta edició, els principals concerts seran La flauta màgica (de W. A. Mozart), Macbeth (de Giuseppe Verdi), Tosca (de G. Puccini) i Aida (de Giuseppe Verdi). La 33a temporada d’Òpera de Catalunya presentada aquest dimecres inclou un circuit d’actuacions operístiques a Sabadell, Sant Cugat del Vallès, Manresa, Granollers, Reus, Girona, Vic, Tarragona, Lleida, Viladecans, Tortosa i Barcelona.

Aquest mes d’octubre, iniciarà la temporada ‘LA FLAUTA MÀGICA’ de Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791)

OCTUBRE 2020

Sabadell, Teatre La Faràndula