Presentació beca Imagine Silicon Valley 2019 als alumnes de EDEM Escuela de Empresarios

12 joves participaran en el programa Imagine Silicon Valley 2019, un d’ells serà alumne de EDEM Escuela de Empresarios i participarà gràcies a la beca que atorgarem des de la Fundació. Es tracta d’un programa que té lloc als Estats Units i en el qual els 12 joves formaran equips multidisciplinaris en els quals treballaran, compartiran i desenvoluparan idees per a donar solució a quatre reptes plantats per Audi, Otsuka, Catalunya Empren i Fundació Banc Sabadell.

Durant tres setmanes de juliol, i mitjançant el Mètode Lombard, un procés d’aprenentatge basat en l’esperit emprenedor i la innovació disruptiva, els participants s’inspiraran visitant a empreses com Twitter, Facebook o Airbnb i aprendran de primera mà de diferents experts de Google, Stanford o HP, entre altres institucions.

Beca a quatre estudiants de EDEM

A més de la beca Imagine, hem renovat el conveni de col·laboració existent entre la Fundació Banc Sabadell i EDEM, amb l’objectiu de promoure, difondre i expandir l’emprenedoria a través de diferents cursos i programes, així com de donar suport a el talent dels més joves i acompanyar-los en la seva formació acadèmica.
En virtut a l’acord, quatre estudiants del Centre Universitari de EDEM han obtingut una beca completa de la Fundació Banc Sabadell. En concret, els beneficiaris són estudiants actuals del Curs 2018-2019: dos del MBA Júnior Full-Time, un del Grau en ADE per a Emprenedors i un del Grau en Enginyeria i Gestió Empresarial.

Miquel Molins, president de Fundació Banc Sabadell, ha ressaltat el valor d’aquest tipus de beques: “Creiem que és fonamental invertir en la formació del talent jove ja que és la clau per al progrés d’aquesta societat. Formalitzar, un any més, aquest acord amb EDEM, és una gran oportunitat per a joves que estan a punt d’iniciar la seva trajectòria professional. Un acord del qual estem molt satisfets per la gran labor que realitza EDEM”.