Madrid es converteix a la capital de l’art contemporani durant aquest cap de setmana

Avui s’inaugura una de les cites culturals més esperades… fins al dissabte 17 de setembre, Madrid es converteix, per setè any consecutiu, a la capital de l’art contemporani amb Apertura Madrid Gallery Weekend, on es presenten les propostes tant d’artistes consagrats com d’artistes de la nova generació a través de la pintura, la fotografia, l’escultura…

Més de 60 artistes mostren les seves millors obres de forma gratuïta en les 43 galeries que formen part d’Art_Madrid (Associació de Galeries d’Art). Una cita molt esperada que any rere any es consolida com un dels Gallery Weekend més importants del món. En l’edició anterior va rebre més de 24.000 visitants.
L’objectiu d’Apertura Madrid Gallery Weekend és apropar l’art contemporani al gran públic. Per a això, s’organitzen diferents activitats paral·leles com per exemple l’ARC Gallery Walk, una iniciativa realitzada a través de la Fundació ARCO que d’ofereix, de forma gratuïta, visites guiades per experts a les galeries participants.