Els mentors de B-Value es posen #EnTusZapatos

En aquesta segona edició de B-Valueel programa d’innovació social que impulsem juntament amb Ship2B, hem incorporat un curs de formació per als mentors que participaran assessorant a les 40 entitats socials de tota Espanya que han estat escollides per participar.

‘En tus zapatos’, és el títol d’aquest curs de formació que va dirigit als empleats de Banc Sabadell que participen, de manera voluntària, com a mentors en B-Value. L’objectiu d’aquestes sessions és transmetre la inspiració i sensibilització sobre el Tercer Sector, així com formar-los sobre innovació social compartint amb ells casos d’èxit de transformació d’entitats a través de la innovació social. Per a això, comptem amb diferents emprenedors, entitats socials i mentors que compartiran les seves experiències després del seu pas per la primera edició. D’aquesta manera, aconseguim combinar formació i experiència coneixent projectes socials de primera mà.

#EnTusZapatos s’imparteix paral·lelament a Barcelona i Madrid amb tots els empleats de l’entitat i també amb voluntaris corporatius de AftershareTV, un dels partners estratègics que s’han unit en aquesta segona edició.