La Fundació Banc Sabadell obre la convocatòria dels premis a la Investigació Biomèdica i Econòmica

Pots consultar aquí tota la informació i les bases de les tres convocatòries, i presenta la teva candidatura a través de la web de Banc Sabadell.

Després d’onze anys, el Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica es consolida com un dels referents del sector de la biomedicina. L’objetctiu és incentivar i reconèixer el treball dels joves investigadors espanyols en el camp de la biomedicina i les ciències de la salut.

Vídeo: Així descriu el seu equip d’investigació a Xavier Trepat.

El doctor Xavier Trepat, premiat a l’edició de l’any passat, assegura que “aquest premi és un reconeixement de cara a la societat i una gran oportunitat per comunicar la ciència que es fa en els laboratoris”.

Premio Fundacion Banco Sabadell a la Investigacion Economica

Lliurament del premi a la Investigació Econòmica a Víctor Martínez de Albéniz en 2015.

La Fundació també obre convocatòria per ajudar a estudiants predoctorals, en concret, quinze ajudes a la investigació destinades a promoure el desenvolupament de treballs científics en els camps del coneixement econòmic, empresarial, jurídic i social. Es tracta d’unes ajudes a les quals poden optar tots aquells joves aspirants predoctorals de nacionalitat espanyola que estiguin en procés de realització de la tesi doctoral en qualsevol universitat espanyola o estrangera. L’objectiu d’aquestes ajudes és promocionar i desenvolupar treballs científics o estades en universitats o altres centres d’investigació espanyols o estrangers.

Més informació sobre terminis d’inscripció:

Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica: la dotació del premi és de 50.000 euros. Les propostes es poden realitzar, en espanyol o anglès, fins el 30 d’abril de 2016.

Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica: la dotació del premio és de 30.000 euros. Les propostes es poden realitzar, en espanyol o en anglès, fins el 30 d’abril de 2016.

Ajudes a la Investigació: la quantitat individual de les ajudes és de 6.000 euros, podent variar aquest import en atenció al pressupost i circumstàncies de cada proposta. El termini per presentar sol·licituds finalitza l’1 de març de 2016.