Joves que donaran molt que parlar…

“Em sento realment capaç de fer qualsevol projecte innovador que em proposi. Ara confio més en mi mateix, Mamadou Korka dreamer d’Imagine Silicon Valley 2016. Amb tan sol 22 anys, procedent de Guinea Conarky va arribar a Barcelona fa sis anys perseguint un somni: treballar en Google. Gràcies a aquesta beca, va poder estar més prop del seu somni i actualment està acabant la seva formació com a programador, fent pràctiques i preparant-se para nous reptes professionals.

mamadou-korka-silicon-valley

“És un somni per a qualsevol actor”, Eduard Lloveras actor de la nova Kompanyia Lliure, gràcies a formar part d’ella ha debutat sobre l’escenari del Teatre Lliure de Montjuïc amb l’obra ‘In memoriam. La quinta del biberó’.

eduardo-lloveras-kompanyia-lliure-barcelona

“Aquesta beca m’ha permès seguir estudiant i m’ha donat l’oportunitat d’actuar i mostrar la meva música”, Eva Fernández, becada per la Fundació Banc Sabadell per estudiar i seguir formant-se en Taller de Músics. Gràcies a aquesta ajuda la jove saxofonista ha editat el seu primer àlbum i actua en diferents locals per tota Espanya.

eva-fernandez-taller-musics

“Dono gràcies a la Fundació Banc Sabadell per convertir els meus somnis en realitat”, Pol Álvarez dreamer d’Imagine Express 2016 va participar en aquesta edició amb la seva idea ‘Swop’ amb la qual proposa una solució per reduir el temps en el qual es reben les compres online: que els articles que adquirim els puguem recollir en un petit comerç proper al domicili.

pol-alvarez-imagine

“Aquesta beca aposta per obrir la noció de recerca a altres formats de presentació, metodologies experimentals, mirades híbrides i espais interdisciplinaris per investigar”Carla Boserman, II Beca d’Investigació Artística Fundació Banc Sabadell Hangar dirigida a joves investigadors que estiguin en procés de realització de la tesi doctoral a qualsevol universitat espanyola.

carla-becada-hangar

“Que una entitat aposti pel talent, la creativitat i un concepte tan nou com la innovació disruptiva, és valenta i admirable”, Paula Álvarez dreamer d’Imagine 7 Islands. El seu repte es va basar a haver d’aprofitar les noves tendències com a economia col·laborativa, comerç electrònic, internet… aprofitant els actius de les illes, per la qual cosa va treballar sota dos elements bàsics amb els quals viatgen molts joves: el smartphone i la motxilla. I d’aquí va sorgir el projecte ‘Zeven’, una aplicació que permet als viatgers complir 7 somnis a Canàries i després dipositar un missatge digital en algun dels centenars de volcans de l’arxipèlag que pugui ser recuperada posteriorment per un altre membre de la comunitat zeven. Així es crea una xarxa interconnectada de viatgers de les Illes Canàries.

paula-alvarez-imagine

“Gràcies a aquesta beca, he aconseguit incorporar-me al món laboral en una empresa tecnològica de primer nivell”, Daniel Díez dreamer d’Imagine Silicon Valley 2016, procedent de la Universitat d’Oviedo, aquest jove investigador i emprenedor tecnològic ha aconseguit incorporar-se a una destacada empresa el sector gràcies al seu pas per Imagine.

daniel-diez-imagine-silicon-valley

“Exposar en Art<35 és una gran oportunitat i motivació per seguir endavant”Tura Sanz, una de les joves artistes que va exposar el seu treball en Art<35 BS/2016 el passat mes de setembre a la Sala Parés de Barcelona.

tura-sanz-art35

“Al mateix temps, la meva estada en Medialab i el temps de recerca necessari per realitzar el projecte, m’han obert noves portes a altres possibles futurs projecte”, Servando Barreiro, Servando Barreiro, participant en les ‘Residències Interactius?16’ de Medialab-Prado Madrid, en la qual es recolzen projectes creatius i col·laboratius de les tecnologies digitals.

servando-barreiro-medialab

“Volia ser una dreamer per sortir de la meva zona de confort i dibuixar nous horitzons”, Mireia Bel dreamer de mSocial Barcelona 2016. Durant les 4 setmanes de durada, va tenir el repte d’aconseguir un prototip validat de productes tecnològics que aportin solucions a diferents reptes socials. Si escau, va tenir l’objectiu de millorar els serveis socials que els ajuntaments presten a les persones, tenint en compte l’experiència tant del ciutadà que rep el servei com del professional de l’Administració pública que ho presta.

dreamer-fundacion-imagine-msocial-5

“Aquesta experiència ha estat una injecció de ganes i il·lusió per emprendre i no posar-me límits, Ángel González dreamer d’Imagine Silicon Valley 2016. Recentment graduat en Enginyeria Mecànica per la Universitat de València gràcies a aquesta beca segueix sense posar-se límits i intentant engegar els seus propis projectes.

dreamers-imagine-silicon-valley-2016-imagen4