#InvestigaciónCientífica – Falta un mes per conèixer els guanyadors dels Premis Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica i a les Ciències i Enginyeria

El proper 18 de juliol lliurarem el XIII Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica i el II a les Ciències i Enginyeria, amb l’objectiu de reconèixer la trajectòria de joves investigadors en aquests àmbits.

Al llarg d’aquests últims anys hem premiat a reconeguts científics per la seva labor en la lluita contra malalties com el càncer a través de tècniques innovadores en camps com la biomèdica, ciències de la salut, econòmic, empresarial i social, matemàtiques, química, física o enginyeria.

Investigadors com per exemple: Dr. Eduard Batlle, Dra. Núria López-Bigas, Dr. Borja Ibáñez o Dr. Romain Quidant, entre d’altres.