Imagine Silicon Valley 2017 presenta els projectes de la seva setena edició

Aquest dimecres 20 de setembre s’han presentat a Barcelona els projectes desenvolupats durant el passat mes de juliol en el Silicon Valley de Califòrnia pels participants de la setena edició d’Imagine Silicon Valley 2017 en els quals han participat tres joves becats per la Fundació procedents de l’Escola de Música Reina Sofia, la Universitat d’Oviedo i la Fundació Balia. Durant l’intensiu mes de programa, els 12 joves han treballat en quatre projectes innovadors sobre Internet of pools, llars intel·ligents, innovació en la cultura i a l’educació.

El projecte en el qual han treballat els nostres tres dreamers: Rocío Fernández d’Universitat d’Oviedo, Sara Caravaca de Fundació Balia i Alberto Álvarez d’Escola de Música Reina Sofia, ha estat ‘DREAM BIG’, un moviment de transformació massiva que té objectiu com empoderar el talent en els joves per perseguir les seves passions i donar-los les eines necessàries per fer els seus somnis una realitat. El proper 30 de novembre d’aquest any el DREAM BIG serà un dels esdeveniments principals del iFest 2017 amb uns 10.000 participants que durà a terme en Palau Sant Jordi.

La resta de projectes són:

-‘ Internet Of Pools’, una experiència de realitat augmentada amb ulleres sota l’aigua, per gaudir d’una experiència innovadora en la piscina més enllà de les limitacions de les piscines. L’objectiu és crear experiències dinàmiques i educatives que permeti un millor ús de la piscina i als pares passar més temps de qualitat amb els seus fills.

-‘Llars intel·ligents’, un servei complet que dóna un accés segur a la teva llar amb i sense la teva presència. També proveeix una assistència a tercers que hagin de realitzar un treball a la teva casa en la teva absència, com mainaderes, fusters o lliuraments de paquets, a més tindran tota l’ajuda que necessiten per realitzar el seu treball.

-‘Concerts Hologràfics’, un sistema que permet dur a terme concerts hologràfics en directe gràcies a les ulleres Microsoft HoloLens i la tecnologia realitat augmentada, que permet als fans gaudir l’experiència d’estar en un concert en directe des dels seus llocs favorits com en els bars locals amb els seus amics. A més, els fans podran interactuar entre si i amb els seus ídols.