I Premio de Diseño ANFACO – Fundación Banco Sabadell per reconèixer el talent creatiu de joves dissenyadors

La Fundació Banc Sabadell i ANFACO-CECOPESCA han signat un acord per engegar l’I Premi Dissenyo ANFACO-Fundació Banc Sabadell que pretén reconèixer i fomentar el talent creatiu dels joves dissenyadors i donar-los l’oportunitat de mostrar el seu treball. L’objectiu del premi és seleccionar les millors creacions del cartell commemoratiu dels 115 anys de ANFACO-CECOPESCA, sota el lema de “CATA LA LATA” i la seva posterior exposició en el Museu ANFACO durant 2019.

Els candidats podran enviar les seves propostes de l’1 d’octubre al 14 de desembre de 2018 a través de la web de la Fundació Banc Sabadell (a l’apartat de convocatòries). Al concurs podran presentar-se dissenyadors de qualsevol nacionalitat, menors de 35 anys, que hagin cursat estudis de disseny a qualsevol escola de disseny d’Espanya. D’entre els candidats que es presentin, un jurat format per reconeguts professionals del sector seleccionarà als 10 finalistes i posteriorment al guanyador.

“CATA LA LATA” és el lema sota el qual es desenvolupen les accions de promoció de conserves de peix i marisc que ANFACO – CECOPESCA desenvolupa en el marc de la seva campanya de promoció amb l’objectiu de potenciar el consum de les conserves, dur a terme accions que permetin un millor coneixement de les excel·lències de les conserves de peix i marisc per part de consumidors, restauradores, associacions de consumidors, mitjans de comunicació i administracions públiques.