Factoria Cultural i Fundació Banc Sabadell llancen un tercer cicle de xerrades per la cultura i la innovació

Factoría Cultural, Viver d’Indústries Culturals en Matadero Madrid, organitza per tercera vegada al costat de la Fundació Banc Sabadell, un cicle de conferències que tindrà lloc el primer dijous de cada mes al llarg de tot el 2017 a partir de les 19:30 hores. En l’edició anterior van participar més de 2.400 persones.

Sota el nom Foro de Expertos, té com a objectiu contribuir a la formació i al talent jove a través de l’exposició i divulgació d’experiències professionals i casos d’èxit en institucions i entitats de prestigi dels sectors públic i privat. Totes les sessions seran gratuïtes mitjançant inscripció prèvia a la web. Pels quals no puguin assistir podran seguir totes les conferències en directe per streaming.

02-02-banner-foto-experto-fabrizio-santos

La primera sessió serà aquest dijous 2 de febrer de la mà de Fabricio Santos, responsable del FAB LAB de la Universitat Europea de Madrid. En aquesta xerrada inaugural, l’arquitecte donarà les claus del funcionament dels laboratoris de fabricació, espais on els dissenyadors industrials donen regna solta a la seva capacitat inventora mitjançant la creació de prototips.

La segona sessió, que se celebrarà el 2 de març, serà a càrrec de Rubén Ojeda, Coordinador de Programes de Wikimedia Espanya, associació pel coneixement lliure que el seu objectiu és promocionar plataformes col·laboratives com Wikipedia, Wikcionario i Wikinoticias.