El recital de Medina del Campo homenatja a Federico García Lorca

Durant aquests dies Medina del Camp es converteix en l’epicentre de la música amb la vintena quarta edició de la Semana Internacional de la Música. UUna edició que ha homenatjat al poeta Federico García Lorca davant la proximitat del 80 aniversari de la seva mort a través dels artistes que participen com per exemple la soprano Ainhoa Arteta, el pianista Iván Martín, la violinista Ara Malikian, entre d’altres. Un recital, que aquest any, compta amb el suport de la Fundació Banc Sabadell.

Entre les propostes musicals de la Setmana per a aquests últims dies destaca l’actuació d’avui divendres de l’Orquestra Simfònica de Castella i Lleó amb un repertori de bandes sonores de pel·lícules com ‘Psicosis’ (Psycho, Alfred Hitchcock), ‘La lista de Schindler’ (Schindler’s List, Steven Spielberg) o ‘La Vida es Bella’ (La Vita è Bella, Roberto Benigni).