El primer mercat UtopiaMarkets de Poesia: poetes, recitals, conferències, projeccions…

El primer mercat UtopiaMarkets Poesia tindrà lloc aquest cap de setmana a l’espai Utopia 126, una fàbrica modernista convertida en un espai molt singular al barri del Poblenou de Barcelona. Una experiència que comptarà amb poetes, poetes visuals, editorials i revistes assemblades que estaran al mercat presentant i venent les seves obres en les diferents parades.

UtopiaMarkets Poesia forma part del projecte UtopiaMarkets, tres mercats dedicats a la poesia, la fotografia i la il·lustració, que se celebraran anualment durant tres caps de setmana a Utopia 126, i que compta amb la col·laboració principal de la Fundació.

L’objectiu d’aquest projecte és reivindicar el talent de la ciutat i la qualitat de les obres, i donar-los major visibilitat, oferint al públic una experiència diferent a Barcelona.

Més sobre la programació

A UtopiaMarkets Poesía participaran poetes com Víctor Obiols, Marta Pessarrodona, Joan Margarit, Luís García Montero, Ramón Andrés, Antoni Clapés, Tito Muñoz, Miguel Escobar, Concha García, Goya Gutiérrez, Corina Oproae, Carles Morell, Marina Carretero Gómez, Amàlia Sanchís, Alfonso Alegre Heitzmann, Hasier Larretxea, Ernest Farrés, Júlia Belio, entre d’altres.

El mercat es completarà amb una extensa programació d’activitats: recitals, concerts, tallers, conferències, taules rodones, projeccions, presentacions de llibres i diferents espectacles que combinaran la poesia amb altres disciplines artístiques com el videoart, la fotografia, la performance o la música.