El Festival ‘BAL Y GAY’ celebra la seva setena edició del 12 al 14 d’agost

El FESTIVAL’BAL Y GAY’, referent de la música clàssica a Galícia, celebrarà la seva setena edició del 12 al 24 d’agost. Les actuacions i activitats es realitzaran per a tots els públics en diferents localitats de Galícia (Foz, Mondoñedo, Viveiro, Ribadeo, Lourenzá, Barreiros, Trabada). Músics de gran prestigi nacionals i internacionals fusionaran la seva música amb la naturalesa i el patrimoni artístic de la zona.

Real Filarmonía de Galicia, Cuarteto Quiroga, Juan Pérez Floristán, Cuarteto Cosmos amb Luis Cámara, Ensemble Bal y Gay, Sponte Sua amb Ana Vieira i Fernando Santiago, i Hot Chocolates actuaran en una programació que inclourà concerts familiars de Quinteto InVento i Arcos Iris, la conferència ‘Com es transf0rmen les societats a través de la música’ de Nathaly Ossa i la projecció del documental ‘Dancing Beethoven’ d’Arantxa Aguirre.

El festival ‘Bal y Gay 2020’ inaugurarà demà 12 d’agost la seva 7a edició amb la actuació de la Real Filarmonía de Galicia dirigida per Maximino Zumalave a la Catedral de Mondoñedo amb obres de Mozart (‘Adagio y Fuga en do menor’), Bal y Gay (‘Concerto Grosso’) i Mendelssohn (‘Sinfonía nº 4’). Per a més informació, fes clic aquí.