Dos noves sessions de #ForoExperto a Múrcia i Madrid

Aquest dimecres 13 de desembre Factoría Cultural Murcia acull una nueva jornada de Foro Experto, una nova jornada de Fòrum Expert, ‘Experimentació com a evolució artística’ amb Abraham Hurtado, fundador i director artístic de la plataforma AADK Spain explicarà el recorregut que ha fet en la seva carrera com a actor, performer i actualment director artístic i curador. Serà a partir de les 18:30h al Centre Párraga de Múrcia. Compartirà, a manera de reflexió, l’experiència d’engegar un projecte internacional de recerca i creació contemporània en un àmbit rural tan específic com és Blanca i com fer-ho sostenible. Una xerrada centrada en com mirem a la societat sent l’art una eina que ens dóna la capacitat de crear els diversos prismes d’observació i anàlisi de la condició humana.

I aquest dijous 14 de desembre a partir de les 19:30h sessió de Foro Experto a Factoría Cultural de Madrid amb ‘Noves tendències turístiques, reptes i oportunitats per a les comunitats locals’, a càrrec de Marcello Gandolfidirector de Projectes de la Fundació  CODESPA.