Dues joves promeses de la guitarra clàssica

LaVI edició del Màster en Interpretació de Guitarra Clàssica de la Universitat d’Alacant compta amb dues joves promeses de la guitarra clàssica becats per la Fundació Banc Sabadell amb l’objectiu de potenciar el talent i la formació.

Eduardo Jiménez Cordó, de Logronyo, amb tan sol 23 anys cursa els seus ensenyaments Elementals i Professionals en el Conservatori Professional de Música de La Rioja, assegura que “aquesta ajuda de la Fundació Banc Sabadell ha il·luminat la meva vida, m’ha enlluernat d’emoció i alegria, m’ha permès sentir els sons ocults i treure les millors melodies de la meva ànima”.
El segon becat ha estat, Samuel Mateos Gallego, de Cartagena, amb tan sol 25 anys ha finalitzat els seus estudis en el Conservatori Professional de música de Cartagena amb Matrícula d’Honor, agraeix rebre aquesta beca perquè diu “m’ha brindat l’oportunitat d’estudiar un màster amb els Grans Mestres de la guitarra clàssica. Aprendre de les llegendes mundials de la guitarra a Alacant, una ciutat emblemàtica per al nostre instrument. Alguna cosa únic. Un suport que mai oblidaré”.