‘Quan les línies són temps’, una exposició en moviment en la Fundació Miró

La Fundació Miró acull ‘Quan les línies són temps’, el cicle d’exposicions de ‘l’Espai 13’, que compta amb la col·laboració de la Fundació Banc Sabadell. Es tracta d’un projecte transversal que proposa reflexionar sobre questions de temporalitat i producció en la pràctica artística.

Aquesta obra de Rosana Antolí deixa constància del moment, es mou entre la coreografia i el dibuix, entre l’acció i l’espera, entre el dia a dia i les preguntes clau com per exemple: On estem? Quins són els nostres desitjos?

L’artista s’interessa pels comportaments socials, els grups, la comunitat i les persones amb les seves pors i emocions a flor de pell. Amb Antolí, els dibuixos passen a ser temps i les accions són estructures circulars.

exposicion-fundacion-miro-espai13-rosana-antoli-imagen2

Aquesta obra és una resposta en la qual intento contestar a la pregunta si pot haver-hi un moviment continu o com allargar un moment”, Rosana Antolí, explica més detalls de l’exposició en aquest vídeo: