#ConLaCultura – ‘Proyecciones en la noche’ en PHotoEspaña, i els cicles ‘Les eines de la Cultura’, de l’Institut de Cultura de la Universitat Pompeu Fabra i ‘Las Piedras Cantan’ de la Fundación Santa María del Real

‘Proyecciones en la noche’ de PHotoEspaña

PHotoEspaña ha inaugurat una nova edició del Festival de fotografia a Madrid que es podrà visitar fins a l’1 de setembre. Concretament, el dijous 13 de juny, la Fundació Banc Sabadell juntament amb PHotoEspaña programaran una activitat a dins del marc del Festival anomenada ‘Proyecciones en la noche’. Aquestes projeccions tindran lloc en el Real Jardín Botánico de 22h a 00:30h. Els visitants podran fer un recorregut i gaudir de les propostes artístiques que conviuen i s’adapten a l’entorn per poder gaudir d’una nit de llum i so. En aquesta ocasió, la Fundació i el Festival apropen al públic els treballs de tres dels artistes espanyols més destacats: Paula Anta, David Jiménez i Raúl Urbina.

Cicle ‘Les eines de la Cultura’, Institut de Cultura de la Universitat Pompeu Fabra

Dijous 13 de juny, a les 19h a l’Auditori Mercè Rodoreda tindrà lloc l’última xerrada del cicle ‘Les eines de la Cultura’ organitzada per l’Institut de Cultura de la Universitat Pompeu Fabra amb la col·laboració de la Fundació Banc Sabadell. En aquesta ocasió, impartirà el col·loqui Pablo La Parra Pérez sobre ‘L’arxiu viu’, juntament amb Maria Arnal i Pablo Gil Rituerto.

‘Las Piedras Cantan’ Fundación Santa María del Real

La Fundació Santa Maria del Real amb el suport de la Fundació Banc Sabadell ha estrenat una nova edició del cicle ‘Las Piedras Cantan’. En aquesta ocasió, la Fundació aposta per donar visibilitat a dones amb una àmplia i assentada trajectòria musical davant d’edificis i monuments històrics. El pròxim concert tindrà lloc el dissabte 15 de juny, a l’Hospital del Rey (Aula Magna), a Burgos, de la mà dels músics: Susana Pérez i Cover Club.