#ConLaCultura – ‘Bartolomé Bermejo’ en el Museu Nacional d’Art de Catalunya; i ‘Lina Bo Bardi dibuixa’ en Fundació Joan Miró

Arquitectura i dibuixos en la Fundació Joan Miró

ins al 26 de maig la Fundació Joan Miró acull la nova exposició temporal ‘Lina Bo Bardi dibuixa’, per a mostrar la relació que l’arquitecta va tenir amb el dibuix. La mostra reuneix dibuixos que es complementen amb imatges de la seva obra constructiva i de la seva activitat com a dissenyadora d’exposicions. Més que una eina de disseny, per a Lina Bo Bardi el dibuix era un mitjà expressiu primordial alimentat per un fort sentit de la curiositat i el dubte.

El MNAC acull l’obra de Bartolomé Bermejo

Després del seu pas pel Museo del Prado, el Museu Nacional d’Art de Catalunya acull ‘Bartolomé Bermejo’ fins el 19 de maig. Una exposició que reuneix obra de diversos museus del món i que mostra el treball d’un dels pintors més destacats del S.XV. Una de les obres que es pot veure és la ‘La Pietat Desplá’, restaurada gràcies a la col·laboració de la Fundació.