#ConLaCultura – ‘ArtsLibris’, difusió del llibre d’artista; ‘Espai13’, cicle d’exposicions d’art emergent; i ‘ForoExpertos’, xerrades inspiracionals

#ArtsLibris, Fira Internacional del Llibre Artista i Edició Contemporània

ArtsLibris, Fira Internacional del Llibre d’Artista i Edició Contemporània de Barcelona, celebra la seva novena edició del 21 al 23 abril al centre d’art Arts Santa Mònica. En total participaran 90 expositors amb l’objectiu de difondre i comercialitzar el sector editorial del llibre d’artista, el fotolibro i l’edició contemporània. El programa d’aquesta edició inclou el V Simposi Internacional sobre Edició i Col·leccionisme i les presentacions del Speakers Corner, així com les exposicions Biblioteques insòlites, comisariada per Glòria Picazo, i Nova York en fotollibres, comisariada per Horacio Fernández; la presentació del quart volum de la Sèrie AL, de Wilfredo Prieto i diversos tallers. A més, com cada any, s’atorgarà el Premi ArtsLibris–Fundació Banc Sabadell.

#Espai13, art emergent en la Fundació Joan Miró

El cicle d’exposicions ‘La possibilitat d’una illa’ acull diferents intervencions d’artistes emergents que exploren alguns dels significats simbòlics i socioculturals que les illes han tingut al llarg dels temps. L’actual exposició que es pot visitar és ‘L’Odissea’ de Bárbara Sánchez Barroso, un treball entorn del viatge com a metàfora d’una cerca personal. L’artista revisa el mite d’Odiseu amb la voluntat de desproveir-ho de tota èpica i de qualsevol component heroic, i ho posa en relació amb un viatge que ella mateixa emprèn pel mar amb la voluntat de reconstruir els seus propis orígens. És un treball en el qual Sánchez Barroso explora les interseccions que es produeixen entre la ficció i el relat biogràfic, entre la literatura i vida.

#ForoExpertos, cicle de conferències en Factoria Cultural Madrid i Múrcia

Impulsem junt amb Factoria Cultural MadridFactoria Cultural Múrcia el cicle de xerrades #ForoExpertos amb l’objectiu de contribuir a la formació, al emprendimientos i al talent juvenil a través de l’experiència professional i casos d’èxit en institucions i entitats de prestigi en sectors públic i privat. Matadero Madrid acull el cicle, des de fa quatre edicions, cada dijous a les 19:30h i el Centre Párraga a Múrcia.