#ConLaCultura – ‘Apertura Madrid Gallery Weekend’, ‘Saul Letier’ a Foto Colectania i ‘Art<35’ a Sala Parés

50 galeries i més de 70 artistes participen en Apertura Madrid Gallery Weekend

Del 13 al 16 de setembre, 50 galeries i més de 70 artistes procedents de 20 països diferents s’uneixen per celebrar l’art i oferir al públic la novena edició de Apertura Madrid Gallery Weekend, inaugurant així la nova temporada expositiva.
Durant quatre dies, col·leccionistes, comissaris, directors i conservadors d’Institucions, centres culturals, museus i fundacions, artistes i periodistes, amants de l’art i públic en general tindran l’oportunitat de gaudir de prop de les exposicions de les principals galeries de Madrid.

130 fotografies en color i blanc i negre de SaulLetier a Nova York

La Fundació Foto Colectania acull la nova exposició ‘Saul Letier: In search ofBeauty’, que reuneix 130 fotografies en color i blanc i negre on es mostra totes les facetes de Leiter incloent les seves imatges més icòniques. Leiter va fotografiar els carrers de Nova York durant sis dècades des d’una perspectiva intimista. Es pot visitar fins al 21 d’octubre.

Art<35, exposició col·lectiva de 10 artistes joves

Fins al 2 d’octubre, es pot visitar l’exposició Art<35 a la Sala Parés de Barcelona. Es tracta d’una mostra que recull el treball de 10 joves artistes finalistes del concurs, que recolzem des de la Fundació Banc Sabadell, per fomentar i reconèixer el talent d’artistes menors de 35 anys i donar a conèixer els seus treballs.

Pots consultar el catàleg amb les obres finalistes fent clic aquí.