Com reinventar-se des de les empreses per a atreure el talent jove? I què busquen els joves en una entitat?

Fa uns dies vam presentar juntament amb ÍncipyDigital Strategy Partner i Celera, el quart Estudi a Espanya sobre Transformació Digital en Recursos Humans, a través del qual s’extreu que només el 32% de les empreses a Espanya té un full de ruta estratègic de Transformació Digital en RH. Entre les principals iniciatives destaquen les de l’àmbit de la Comunicació Interna, on augmenta el percentatge de companyies que estan evolucionant les seves intranets cap a models més socials i interactius, adaptant els continguts a formats més digitals.

Durant la jornada, a més, celebrem dues taules rodones. La primera, per a debatre sobre com l’empreses s’haurien de reinventar per a ser més “atractives” cap al públic més jove i així atreure talent. En aquest debat, va participar Marc Calero, director de planificació estratègica de persones de Banc Sabadell, on va assegurar que “hem d’incentivar diversos aspectes per a atreure talent: tenir visió de projecte, un tipus de lideratge que generi entorns de diversitat i fer que les persones se sentin acompanyades per a impulsar a la companyia”. A més, va compartir que “el gran repte que tenim en Banc Sabadell és exercir un lideratge intern amb molta dosi de resiliència per a aguantar la lentitud que pot portar la transformació digital a nivell intern”.

La segona taula rodona va tractar sobre què és el que prioritzen els joves en les empreses i van participar 4 joves del programa Celera becats per la Fundació.