B-Value, nou programa de transformació per a entitats socials innovadores

La Fundación Ship2B juntament amb la Fundació Banc Sabadell llancen B-Value, un programa de transformació per a entitats socials sense ànim de lucre que tinguin un projecte innovador que vulguin treballar des de zero o repensar. L’objectiu d’aquesta nova iniciativa és ajudar a les entitats a definir les seves propostes de valor i models de negoci amb impacte social, a comunicar millor i a establir aliances estratègiques amb valor compartit, per aconseguir ser organitzacions socials més innovadores i evolucionar cap a nous models de sostenibilitat.

La convocatòria s’obre al novembre i els seleccionats realitzaran una fase on-line entre gener i abril de 2017, posteriorment, el jurat escollirà a 10 finalistes amb els quals treballarà de forma personalitzada durant una setmana intensiva i presencial a Barcelona durant maig i juny. Finalment, els finalistes rebran suport per llançar una campanya de crowdfunding que els permetrà difondre i validar la seva proposta.
Si vols assistir a la presentació de B-Value a Barcelona pots registrar-te fent clic aquí i si vols anar a la de Madrid fes aquí.
 bvalue-ship2b

A qui va dirigit B-Value?

El programa busca a entitats sense ànim de lucre de tota Espanya, ja siguin associacions o fundacions, que atenguin a qualsevol tipus de col·lectiu desfavorit; de qualsevol àmbit d’actuació; que puguin dedicar temps a millorar la seva proposta de valor; i que tinguin una idea preliminar del projecte que vulguin treballar.

Avantatges de B-Value

Permet validar la proposta de les entitats, posar a la seva disposició una comunitat de mentors i experts de primer nivell que els ajudaran a validar el seu projecte així com una campanya de crowdfunding per llançar-ho al mercat.

A més, podrà tenir l’oportunitat de crear aliances estratègiques amb empreses, institucions públiques i/o privades i finançadors, que els ajudaran a implementar i accelerar el seu projecte.

Una altra dels avantatges de B-Value és la visibilitat del projecte a través dels canals de difusió de Ship2B i l’elaboració d’una estratègia conjunta per a mitjans de comunicació. I finalment, el finançament, explorant vies de generació d’ingressos, llançament d’una campanya crowdfunding i accés a ajudes.