‘Art per tocar, art per a tots’

Fotografies accessibles als invidents gràcies al projecte ‘Didú’, guanyador del primer Premi Culthunting

El guardó ho ha lliurat el president de la Fundació Banc Sabadell i també membre del jurat, Miquel Molins, durant la celebració del CultHunting Day. Es tracta d’una iniciativa destinada a construir ponts entre l’art i la creativitat i l’empresa, potenciant la cultura com a motor per al canvi i la innovació. El jurat ha valorat aquest projecte per ser capaç d’obrir, per primera vegada, les portes del món de la fotografia a persones amb discapacitat visual. Segons Miquel Molins, aquest premi és un “exemple de com la cultura és un bon aliat de la creativitat i innovació per aconseguir l’èxit en el camp empresarial. Des de la Fundació Banc Sabadell creiem que la ciència i el coneixement són la base de la innovació, un camp que cal seguir potenciant amb iniciatives com el Premi Culthunting“.