Arriba la 25a temporada de Simfònics al Palau 2020/2021: ‘Quan la música no és de qui la fa, sinó de qui la necessita’

Inicia la 25a temporada de Simfònics al Palau 2020/2021, enguany molt especial per la celebració de 25 anys omplint de música el Palau de la Música Catalana. El Cicle Simfònics al Palau és una coproducció de l’Orquestra Simfònica del Vallès (OSV) i la Fundació Orfeó Català- Palau de la Música. En aquesta edició es reforcen els valors que comparteixen ambdues entitats: esperit innovador en els formats, aposta pel talent local i diàleg amb altres disciplines artístiques.

El proper 26 de setembre de 2020 serà el tret de sortida a la 25a temporada del Cicle Simfònics al Palau que protagonitza l’Orquestra Simfònica del Vallès al Palau de la Música Catalana. Obrirà la temporada un necessari cant a la vida: la cantata Carmina Burana de Carl Orff. El cicle, ha esdevingut una realitat amb identitat pròpia: innovació, proximitat i qualitat són els seus valors i any rere any la programació aposta per apropar la clàssica a nous públics i innovar en formats escènics.

Música clàssica, música romàntica, música contemporània, música barroca, música de cinema, música coral, música urbana i òpera. Això és el que proposen per aquesta nova temporada: programes en què totes les sensibilitats de la ciutadania puguin sentir-se convocades, amb artistes del país, molta emoció i un gaudi compartit entre orquestra i públic.