Arrenca la setmana del disseny a Barcelona amb el FADfest

Del 27 de juny al 2 de juliol, Barcelona acull el FADfest, el Festival d’Art i Disseny que mostra les millors propostes en arquitectura, interiorisme, disseny gràfic, publicitat, disseny industrial, art i moda. Una setmana amb propostes i activitats com a conferències, exposicions, tallers, seminaris, premis…

Un any més, des de la Fundació col·laborem en la setmana del disseny de Barcelona destacant i posant en valor el talent dels més joves a través de reconeixements com els Premis Habitàcola, impulsats per Arquinfad, dirigit a estudiants amb l’objectiu de difondre la importància de la creativitat, el compromís social i el rigor professional donant suport a noves iniciatives i plantejaments. Els XXIX Premis Habitácola proposen repensar l’espai del pati d’escola vinculant-ho directament al procés de descobriment i aprenentatge, facilitant aquelles experiències que reforcin el que succeeix a l’aula.
Els premis es lliuraran aquest dijous 29 de juny a partir de les 20h a la seu del FAD, en el Disseny Hub Barcelona.

Un altre dels reconeixements que donem suport és el Premi Laus Aporta-Fundació Banc Sabadell, un guardó que vol fer visible la contribució del disseny a la societat amb projectes que a través de la comunicació visual han aconseguit tenir un impacte social o econòmic positiu. Les aportacions dels projectes poden ser tan diverses com donar veu a fenòmens socials, introduir el disseny en un nou sector, contribuir a un canvi cultural o ajudar a transformar un producte tradicional en un producte amb valor afegit. La cerimònia de lliurament dels premis se celebrarà aquest divendres 30 de maig en la Nit Laus.