Arrenca el ‘Año Murillo’ en el Teatro de la Maestranza de Sevilla

Aquest dimarts 28 de novembre a les 20:30h arrenca el Año Murillo amb un concert de música antiga a càrrec de Jordi Savall en el Teatro de la Maestranza de Sevilla, un espectacle que compta amb la nostra col·laboració i que serà l’encarregat de repassar esdeveniments com el naixement del pintor, la marxa de Velázquez a Madrid, el viatge a la capital de Murillo, els seus primers encàrrecs importants, el seu matrimoni amb Beatriz de Cabrera i l’epidèmia de la pesta, entre uns altres. Per a això, el violagambista interpretarà al costat de la Capella Real de Catalunya i Hesèrion XXI un programa inspirat en la vida i el temps de Murillo.

Al llarg del 2018, ‘Murillo y Sevilla. 400 años del nacimiento de un pintor universal’, ofereix una àmplia programació cultural en commemoració del pintor com per exemple vuit exposicions, dos itineraris per Sevilla, concerts i cicles musicals, programes audiovisuals, activitats divulgatives, diversos projectes de recerca i un gran congrés internacional posaran en valor la figura i l’obra de Murillo en el millor escenari per descobrir-la, la ciutat en la qual va viure i va pintar.