‘Ángel me dicen’, primeres jornades acadèmiques sobre Ángel González i la seva generació poètica

Des d’avui i fins al divendres 4 de desembre, la Universidad de Oviedo acull les I Jornades Acadèmiques sobre Ángel González i la seva Generació Poètica. L’objectiu: posar al dia els coneixements sobre l’obra de l’autor d’Oviedo a través d’experts de diferents universitats espanyoles els qui aprofundiran en aspectes com el compromís literari de González, les formes i models constructius de la seva poesia i el seu particular autoconciència de l’exili.

Aquestes primeres jornades han comptat amb el suport de la Fundació Banc Sabadell amb el propòsit de seguir fomentant la cultura. Es tracta d’unes sessions acadèmiques, que porten per nom ‘Ángel, me dicen’, i que es desenvolupen a l’Aula Rector Alas de LAUDEO Centro Cultural de Extensión Universitariai compten amb l’intermedi musical Entre el amor y la sombra, concert amb el qual Pablo Moro, Alfredo González i Pablo Texón, junt a Álvaro Bárcena i Alejandro Blanco,reten homenatge a l’autor de Paraula sobre paraula. El concert, que es podrà veure per última vegada a Astúries, tindrà lloc el dijous 3, a les 21.30 hores, a la Sala polivalent de l’Auditori Príncep Felipe d’Oviedo.