Agenda cap de setmana 6 d’octubre: plans culturals

Per a aquest este primer cap de setmana d’octubre us recomanem diferents plans culturals amb exposicions, música i teatre.

-‘Setmana d’Art Contemporani d’Astúries ALNORTE 2017’, fins al 7 d’octubre s’ofereix un programa d’activitats en museus, galeries, al carrer i espais culturals per apropar l’art contemporani a tots els públics.

-‘Nit de reis’ en el Teatre Lliure, una adaptació de William Shakespeare, versió i direcció de Pau Carrió i interpretada pels joves integrants de la Kompanyia Lliure. Aquest és l’últim cap de setmana per poder anar a veure-la al teatre.

-‘Reserva’ en Espai 13 de la Fundació Joan Miró, una proposta de l’artista Gerad Ortín, dins del cicle ‘La possibilitat d’una illa’, i en la qual planteja una aproximació a la noció de límit a partir d’un dispositiu sensorial que evoca la forma en què els animals perceben l’espai. La proposta d’Ortín, es basa en una instal·lació construïda a partir d’elements arquitectònics, escultòrics, sonors, olfactoris i visuals en diàleg.

-‘XXI Festival Internacional d’Orgue de Pedreguer’, aquest divendres 6 d’octubre a les 20:30h concert de l’Orquestra de Cambra de Dornach-Basel de Suïssa amb Josep Vicente Giner a l’orgue.

-‘Da árbore á cadeira’ en el Museu Centro Gaiás de la Cidade da Cultura de Galícia, dividida en quatre temàtiques com el disseny, la indústria, el patrimoni natural i l’art relacionats amb el disseny de mobiliari i procés d’industrialització del sector de la fusta.

-‘World Press Photo Madrid 2017’, el Col·legi Oficial d’Arquitectes de Madrid (COAM) acull un any més aquesta exposició amb les imatges guanyadora de 2016, un total de 143 fotografies que reflecteixen els successos més destacats.

-‘Weegee by Weegee’ en Fundació Foto Colectania mostra el treball del cronista de la Nova York dels anys 30 i 40.

-‘L’eclosió de l’abstracció’ a l’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM) que reuneix prop de 150 obres de la Col·lecció amb l’objectiu d’analitzar les pràctiques artístiques de caràcter abstracte desenvolupades des de la postguerra fins a l’actualitat.