Agenda cap de setmana 3 de novembre: 9 plans culturals

Per aquest cap de setmana us recomanem diferents plans culturals, per exemple tres exposicions que tanquen les seves portes aquest diumenge:

-‘Da árbore á cadeira’ en el Museu Centro Gaiás de la Cidade da Cultura de Galícia, una exposició que reflexiona sobre la riquesa mediambiental dels boscos.

-‘Weegee by Weegee’ a Fundació Foto Colectania mostra una cuidada selecció del treball del cronista de la Nova York dels anys 30 i 40, des d’imatges de crims, incendis o accidents fins a escenes d’esdeveniments socials i populars.

-‘Reserva’ a Espai 13 de la Fundació Joan Miró, una proposta de l’artista Gerad Ortín, dins del cicle ‘La possibilitat d’una illa’.

Altres plans destacats per aquests dies són:

-‘DOCfield Festival de Fotografia Documental’, amb un total de 25 exposicions el festival recorre diferents punts de Barcelona al voltant de la mobilitat humana plantejant interrogar al ciutadà a través de la fotografia documental reflexionar sobre les diferents formes de viatjar. Es podrà visitar fins al 30 de novembre.

-Concert del festival Sampler Series, músiques de nova creació, aquest dissabte 4 de novembre a L’Auditori a les 20h amb Ryoji Ikeda, ‘Supercodex’.

-L’Orquestra Simfònica d’Euskadi ofereix diversos concerts aquest cap de setmana: avui divendres a les 20h a l’Auditori Kursaal Auditoriuma de Sant Sebastià i demà dissabte 4 a les 20h en el Palacio Euskalduna Jauregia de Bilbao.

Després del fi del món’ en el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) acull vuit instal·lacions immersives de creadors contemporanis per reflexionar sobre el present i el futur de la crisi climàtica.

-‘L’eclosió de l’abstracció’ a  l’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM), una exposició que reuneix obres de caràcter abstracte des de la postguerra fins l’actualitat.

-‘Fernando Ortiz’, la Diòcesi de Màlaga acull aquesta exposició sobre l’artista amb l’objectiu de difondre la seva obra. La mostra està formada per escultures que es conserven a Màlaga (Palacio Episcopal, Catedral, esglésies i museus) amb altres procedents de ciutats com Alcaudete, Ceuta, Jaén, Jerez de la Frontera…