Agenda cap de setmana 29 de juliol: fotografia i música, recomanacions culturals

Avui divendres finalitza la tercera edició del Fringe Festival de Torroella de Mongrí. Joves talents de la música, seleccionats d’escoles i conservatoris, ofereixen concerts gratis en diferents espais de Torroella fins a les 22:00 hores.

fringe-festival-actuacion-presentacion

Una altra de les propostes musicals del cap de setmana ve de la mà de Camerata JOL en el concert d’aquest diumenge a les 21:00h en el Monestir de Santa Maria d’Aguilar de Camp, a Palència, dins del cicle  ‘Las piedras cantan’.

camerata-jol-musae

Unes altres de les propostes destacades per visitar estan a Barcelona, l’exposició ‘Ramon Llull. La màquina de pensar’ al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona.

ramon-llull-exposicion-cccb-barcelona-1

Per als seguidors de la fotografia, l’exposició recomanada és ‘Vivian Maier. In Her Own Hands’ a la seu de FotoColectania. Imatges urbanes de Nova York i Chicago a través de la mirada de la mainadera més famosa.

Una altra exposició fotogràfica es troba a Galícia, ‘Rostres do país’ en la Cidade da Cultura, amb 70 imatges del fotògraf Xurxo Lobato.

rostro-do-pais-exposicion-galicia-3