Agenda cap de setmana 28 d’abril: fotoperiodisme, art contemporani, música i innovació digital

Aquest cap de setmana, Barcelona acull el millor del fotoperiodisme amb l’exposició World Press Photo 2017, es podrà visitar a partir d’aquest dissabte 29 d’abril al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB). També a Barcelona es poden visitar les exposicions ‘Autogestió’ en Fundació Joan Miró, que es reflexiona sobre l’art contemporani i el concepte DIY (dot it yourself); i ‘Fenomen Fotollibre’ a la seu de la Fundació Foto Colectania.

A Madrid, els alumnes del programa de ‘Emprendimiento e Innovación Musical’ de la Escuela Superior de Música Reina Sofía ofereixen aquest dissabte en el Museo del Traje el concert ‘Partitures i Patrons’ en 3 sales del museu amb pianos d’època i vestuari.

Una altra de les propostes culturals per al cap de setmana és respondre a la pregunta de com l’explosió de la informació està transformant el nostre món? Amb l’exposició ‘Big Bang Data’ en el DOX Centro de Arte Contemporáneo de Praga després del seu pas per Barcelona, Madrid, Buenos Aires, Londres i Singapur.

A Galícia, es pot visitar l’exposició ‘Da árbore á cadeira’ en el Museo Centro Gaiás de la Cidade da Cultura en la qual es proposa un viatge emocional de la matèria al producte, de la fusta al mobiliari domèstic.