Agenda cap de setmana 26 de gener: història, art i fotografia

Per a aquest cap de setmana us proposem els següents plans culturals:

-‘Guardians de pedra’, l’exposició itinerant impulsada pel MARQ fa parada a Callosa del Segura (Alacant). Es tracta d’una mostra que rep homenatge als més de 230 castells i fortificacions de la província d’Alacant.

-Nova exposició en Espai 13 de la Fundació Joan Miró, ‘Non-Slave Tenderness’ de l’artista Lucía C. Pino exposa la seva obra dins el cicle ‘La possibilitat d’una illa’ aconseguint que allò tòxic i residual no es distingeixi ja del biòtic, i en el que cables, vidres, tubs, llum, aigua, sons i fins i tot les persones mateixes estableixen entre si una relació d’equivalència.

-Fins a l’11 de març de 2018, la Fundació Foto Colectania acull l’exposició ‘Total Records. Vinils i fotografia’, per mostrar una selecció de 250 portades de vinils que reflecteixen la relació entre la fotografia i la música. Robert Frank i els Rolling Stones, Annie Leibovitz i Cindy Lauper, Madonna, George Michael i Miguel Bosé entre uns altres, protagonitzen l’exposició.

-‘L’eclosión de l’abstracció’ a l‘Institut Valencià d’Art Modern (IVAM), una exposició que reuneix obres de caràcter abstracte des de la postguerra fins a l’actualitat.

Després de la fi del món’ al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) acull vuit instal·lacions immersives de creadors contemporanis per reflexionar sobre el present i el futur de la crisi climàtica.