Agenda cap de setmana 25 gener: música, art, història i moda

-‘Sampler Series’, aquest dimunge 27 de gener L’Auditori acull nou concert de ‘EXAUDI’ a partir de les 19h amb un repertori en autors d’avantguarda que sovint s’allunyen dels circuits convencionals de la música contemporània.

-Últim cap de setmana per a visitar la exposició ‘Bartolomé Bermejo’ en el Museo del Prado, del mestre d’origen cordovès que va desenvolupar la seva activitat professional als territoris de la Corona d’Aragó.

-‘Chapeau!’, una exposició que acull la Fundació Palau. De Casas i Picasso a Balenciaga i Pertegaz, dedicada als barrets i a tot allò que en un moment donat van representar, però sobretot una mirada estètica a un dels objectes d’indumentària més fascinants de la primera meitat del segle XX. Es podrà visitar fins el 9 de juny.

-‘Habitar el Mediterráani’, és una de les propostes expositives de l’IVAM. Una mostra que reuneix un mosaic d’imatges, d’obres de l’antiguitat i contemporànies… es pot veure fins al 14 d’abril.

-‘Estructures d’identitat’ reuneix 200 imatges per mostrar com els fotògrafs de diferents cultures i períodes ho han utilitzat per afirmar o enjudiciar els estereotips socials entorn de qüestions de gènere, classe social o nacionalitat. Es pot visitar fins al 17 de febrer en Foto Colectania, Barcelona.

-‘A la mà, la memòria’, és la nova instal·lació que proposa Espai 13 de Fundació Joan Miró a càrrec de l’artista Vanesa Varela. Un projecte reflexiona sobre com la memòria heretada del cos i dels seus moviments ens connecta amb una manera més orgànica d’habitar el món. Es pot visitar fins el 24 de març.