Agenda cap de setmana 24 de març: fotografia, art i literatura

Aquest cap de setmana recomanem visitar el segon mercat UtopiaMarkets Photo a l’espai Utopia 126, una fàbrica modernista convertida en un espai molt singular al barri del Poblenou de Barcelona. Una experiència en la qual es podrà descobrir, curiosear, conversar i comprar directament l’autor fotografies de qualitat.

A Olot, es pot visitar i participar en la quarta edició del Festival MOT, el festival de literatura que aquest any se centra en els usos del pas en la literatura sota el lema ‘Escriure el passat’. 42 autors participaran en converses literàries així com diversos espectacles literaris i altres actes al carrer i diferents espais culturals de la ciutat d’Olot.

Altres recomanacions per a aquest cap de setmana es troben a Barcelona, Alacant i Segòvia: a la Fundació Foto Colectania es pot veure la mostra ‘Fenomen Fotollibres; la Fundació Joan Miró l’exposició Autogestió en la qual es reflexiona sobre l’art contemporani i el concepte DIY (dot it yourself); a Segòvia finalitza aquest diumenge 26 de març, la VII trobada ‘Mujeres que transforman el mundo’ que converteix La Cárcel_Segovia Centro de Creación en l’escenari principal del debat sobre el paper de la dona; i a Alacant, es pot visitar la IV edició del Festival Internacional de Fotografia contemporània PHOTOALICANTE. Un festival que acull 17 exposicions, 11 intervencions urbanes, 6 tallers, 4 conferències i fins a 13 activitats, fins al 2 d’abril.