Agenda cap de setmana 23 de febrer: art, dansa, fotografia i teatre

-‘ArtsLibris’, la Fira Internacional del Llibre d’Artista i Edició Contemporània, està present per tercer any consecutiu en ARCOmadrid amb l’objectiu de difondre i donar suport el sector de l’edició de llibres d’artista. Es pot visitar fins a aquest diumenge 25 de febrer.

-‘Pregon desig’, l’exposició de l’artista Miquel Barceló que ret homenatge a Josep Palau amb motiu de l’Any Palau i Fabre. Es pot visitar fins setembre a la fundació del poeta, a Caldes d’Estrac.

-‘El temps que estiguem junts’ és la nova obra que reuneix de nou als integrants de la Kompanyia Lliure a l’escenari del Teatre Lliure de Montjuïc, a Barcelona. Des d’aquest divendres 16 de febrer fins a l’11 de març.

-‘Beehave’, una exposició que reflexiona sobre el paper de les abelles a través d’instal·lacions i obres d’artistes contemporanis. Es pot visitar en la Fundació Joan Miró de Barcelona.

-‘Festival Salmon’ de dansa que organitza el Mercat de les Flors juntament amb el Graner, proposa diferents propostes artístiques amb més de 30 artistes locals i internacionals en diferents espais de la ciutat de Barcelona.

-‘World Press Photo Valencia’, el millor del fotoperiodisme fa parada a València a partir d’aquest cap de setmana mostrant alguns dels sucessos més destacats de 2016. Es pot visitar en el Palau Joan de Valeriola, seu de la Fundació Chirivella Soriano.

-‘L’eclosió de l’abstracció’ reuneix 150 obres de la Col·lecció de l’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM) amb l’objectiu d’analitzar les pràctiques artístiques de caràcter abstracte desenvolupades des de la postguerra fins l’actualitat. Una exposició que es pot visitar fins el 16 de setembre.

-‘Total Records. Vinils i fotografia’, mostra una selecció de 250 portades de vinils que reflecteixen la relació entre la fotografia i la música. Es pot visitar a la seu de la Fundació Foto Colectania fins l’11 de març.

-‘Guardians de pedra’, la exposició itinerant impulsada pel MARQ fa parada a Callosa del Segura (Alacant). Es tracta d’una mostra que rep homenatge als més de 230 castells i fortificacions de la província d’Alacant. Es pot visitar fins el 25 de març.