Agenda cap de setmana 21 de juliol: música, art i fotografia

Per a aquest cap de setmana us recomanem dos plans culturals a Alacant: tres concerts en el festival de música ‘Geografia’ a l’Auditori de la Diputació d’Alacant (ADDA), aquest divendres 21 a les 22h amb el grup de vocalistes ‘The Manhattan Transfer’; el dissabte 22 a les 22h amb Fred Hersch Trio; i el diumenge 23 a les 22h ‘Memoria de los sentidos’ amb Vicente Amigo. La segona proposta cultural és a càrrec de les residències AQuemarropa, aquest divendres 21 a les 19h Nit en Blanco ‘Residents go home’ inauguració de l’exposició de tancament de les Residències i a les 20h Jam Session a càrrec d’Andrés García Sánchez en Vogue Kiki Ball.

Aquest divendres es tanca el cicle de música ‘Las piedras cantan’ al Pati d’Escoles Majors de la Façana Rica de la Universitat de Salamanca amb un recital a càrrec de Duette jazz, el duo compost per Pablo Ruiz al piano i la veu de Sheila Blanco.

I per últim, a Barcelona us proposem tres plans:

-el festival de música Bachcelona porta la música del geni alemany a diferents espais de la ciutat. Per exemple aquest divendres a les 16h i 18h ‘Bach per a nens’ en el Recinte Modernista de Sant Pau, espectacle familiar per descobrir Bach a càrrec d’intèrprets més reconeguts; i el dissabte a les 19h i 20h ‘Bach en moviment’ a la Fàbrica Moritz, dansa contemporània amb música de Bach; ‘Bachmosferes’ al Pati del Museu Marès, trobada d’artistes i públic amb un tast de vins.

-La Fundació Joan Miró acull l’última exposició del cicle ‘Un peu fora. Expedicions i diàspores’ en Espai 13 amb la proposta de Martin Llavaneras ‘Fruit Belt’, una incursió en els marges divisoris entre l’espècia humana i el seu entorn. A partir de les tècniques dissenyades per controlar la maduració de la fruita, l’artista desplega un assaig conceptual i escultòric sobre els cicles vitals de les matèries primeres i les relacions que establim amb aquestes.

-l’exposició ‘Weegee by Weegee’, que recull més de 100 fotografies del cronista de la Nova York dels anys 30 i 40. Es pot visitar a la seu de la Fundació Foto Colectania a Barcelona.

Hombre detenido por travestismo, ca. 1939. © Weegee / International Center of Photography / Cortesía Colección M. + M. Auer