Agenda cap de setmana 20 d’octubre: recomanacions culturals

Per a aquest cap de setmana us recomanem diferents plans culturals per visitar com per exemple:

-‘DOCfield Festival de Fotografia Documental’, amb un total de 25 exposicions el festival recorre diferents punts de Barcelona al voltant de la mobilitat humana plantejant interrogar al ciutadà a través de la fotografia documental reflexionar sobre les diferents formes de viatjar. Es podrà visitar fins al 30 de novembre.

-‘UtopiaMarkets d’Il·lustració’, 70 il·lustradors participen en aquesta primera edició en la qual s’organitzen diferents activitats com a tallers, conferències, projeccions… Se celebra des d’avui i fins al diumenge 22 a l’espai Utopia126.

-‘World Press Photo Madrid 2017’, el Col·legi Oficial d’Arquitectes de Madrid (COAM) acull el millor del fotoperiodisme a través de 143 imatges. Es pot visitar fins l’1 de novembre.

-‘XXI Festival Internacional d’Orgue de Pedreguer’, aquest divendres 20 d’octubre a les 20:30h concert de Matthias Schlubek i Josep Vicent Giner a l’orgue.

-‘L’eclosió de l’abstracció’ a l’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM), una exposició que reuneix obres de caràcter abstracte des de la postguerra fins l’actualitat.

-‘Da árbore á cadeira’ en el Museu Centre Gaiás de la Cidade da Cultura de Galícia, una exposició que reflexiona sobre la riqeusa medioambiental dels boscos.

-‘Weegee by Weegee’ en Fundació Foto Colectania mostra una cuidada selecció del treball del cronista de la Nova York dels anys 30 i 40, des d’imatges de crims, incendis o accidents fins a escenes d’esdeveniments socials i populars.

-‘Reserva’ en Espai 13 de la Fundació Joan Miró, una proposta de l’artista Gerad Ortín, dins del cicle ‘La possibilitat d’una illa’.