Agenda cap de setmana 20 de maig: música creativa, art, fotografia i escultures, les propostes culturals de la Fundació

Una de les propostes destacades per a aquest cap de setmana és la recentment inaugurada exposició ‘Perdidos en la ciudad’ en el IVAM de València. Més de 100 artistes i prop de 300 obres (pintures, escultures, fotografies i vídeos) fan possible aquesta mostra que té com a objectiu permetre conèixer les múltiples visions, els diferents espais i la gran quantitat d’existències humanes que han conformat la vida a les ciutats a l’últim segle a través de les obres de la col·lecció de l’IVAM.

exposicion-perdidos-en-la-ciudad-ivam-valencia-9

Aquest dissabte l’Auditori de Barcelona acull dos concerts dins del programa Sampler Sèries, músiques de nova creació. El primer, a les 18:00 hores amb l’Oslo Sinfonietta: Ø, el conjunt instrumental especialitzat en música contemporània més antic de Noruega i a les 20:00 hores a càrrec del multi-instrumentista japonèsOtomo Yoshihide + Paal Nilssen-Love.

samplerseries-barcelona-auditori

Barcelona acull fins a juliol la quarta edició del Festival de Fotografia Documental, DOCfield 16. Aquest any el títol és ‘Europe: Lost in translation’ amb l’objectiu d’informar, interrogar, emocionar i concienciar sobre l’Europa actual. L’argument sobre el qual giren les 30 exposicions (gratuïtes) repartides per tota la ciutat i que exhibeixen el treball de més de 100 autors.

banner docfield - castella

El dissabte 21 de maig, la plaça Reial de Barcelona acull la segona edició del projecte ‘La Plaça Dibuixa’ organitzada per la Fundació Setba amb la col·laboració de la Fundació Banc Sabadell. Es tracta d’una jornada en la qual s’obriran quatre edificis de la plaça perquè qui vulgui la pugui dibuixar des d’un punt de vista diferent. Durant el matí del dissabte s’instal·laran dues carpes a la plaça on es facilitarà material de dibuix per tots aquells que vulguin participar.

plaza-dibuja-barcelona