Agenda cap de setmana 15 de juliol: propostes culturals

Una de les propostes és per demà dissabte 15 de juliol a les 19h a Las Cigarreras Centre Cultural d’Alacant es pot visita i conèixer la intervenció artística ‘Shoot em up’ durant les residències A Quemarropa, en les que participen 10 joves creadors contemporanis.

També a Alacant, aquesta cap de setmana el festival de música ‘Geografía’ ofereix dos concerts a l’Auditori de la Diputació d’Alacant (ADDA): demà dissabte a les 22h Antonio Serrano i David de Jacoba, ‘BVR Flamenco Big Band’ i el diumenge 16 a les 22h actuació del guitarrista John Scofield.

A Galícia, continua la mostra ‘Da árbore á cadeira’ en el Museu Centro Gaiás de la Cidade da Cultura, dividida en quatre temàticas com el disseny, l’indústria, el patrimoni natural i l’art relacionats amb el disseny de mobiliari i procés d’industrialització del sector de la fusta.

Una altre de les exposicions recomanades és ‘Weegee by Weegee’, que recull més de 100 fotografies del cronista de la Nova York dels anys 30 i 40. Es pots visitar a la seu de la Fundació Foto Colectania a Barcelona.

Multitut a Coney Island, 1940. © Weegee / International Center of Photography / Cortesia Col·lecció M. + M. Auer

I per últim, a Praga es pot visitar ‘Big Bang Data’ en el DOX Centro de Arte Contemporáneo. Una mostra que reflexiona sobre com l’explosió de la informació està transformant el nostre món.