Agenda cap de setmana 13 d’octubre: art, fotoperiodisme i música

Per a aquest cap de setmana us proposem sis plans culturals.

-‘Da árbore á cadeira’ en el Museu Centro Gaiás de la Cidade da Cultura de Galícia, una exposició que reflexiona sobre la riquesa mediambiental dels boscos i la tradició a Galícia dels oficis vinculats a les arts de la fusta i al disseny contemporani del moble.

-‘World Press Photo Madrid 2017’, el Col·legi Oficial d’Arquitectes de Madrid (COAM)acull les imatges guanyadora de 2016, un total de 143 fotografies que reflecteixen els successos més destacats.

-‘Weegee by Weegee’ en Fundació Foto Colectania mostra una cuidada selecció del treball del cronista de la Nova York dels anys 30 i 40, des d’imatges de crims, incendis o accidents fins a escenes d’esdeveniments socials i populars, com les aglomeracions a les platges de Coney Island o en altres llocs d’oci dels novaiorquesos de l’època.

-‘XXI Festival Internacional d’Orgue de Pedreguer’, aquest divendres 13 d’octubre a les 20:30h concert de Odessa String Quartet amb Izumi Kando a l’orgue.

-‘L’eclosió de l’abstracció’ a l’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM) reuneix prop de 150 obres amb l’objectiu d’analitzar les pràctiques artístiques de caràcter abstracte desenvolupades des de la postguerra fins a l’actualitat.

-‘Reserva’ a Espai 13 de la Fundació Joan Miró, una proposta de l’artista Gerad Ortín, dins del cicle ‘La possibilitat d’una illa’.