Agenda cap de setmana 11 de novembre: propostes culturals a Alacant, Barcelona i València

Per a aquest cap de setmana us proposem fins a sis propostes culturals: fotografies, teatre i ciència.
A Barcelona es pot visitar la recentment inaugurada exposició World Press Photo, organitzada per la Fundació Photographic Social Vision, amb el suport de la Fundació Banc Sabadell, mostra el millor del fotoperiodisme en el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).
© Sergey Ponomarev - Reporting Europe's Refugee Crisis