87 voluntaris corporatius han mentoritzat a 79 joves en el Projecte Coach Exit Madrid

Més de 15 empreses han participat en la 21 edició del Projecte Coach Exit a Madrid, impulsat per la Fundació Exit amb l’objectiu millorar la empleabilitat de joves, entre 16 i 19 anys, en situació de vulnerabilitat social a través del coaching i el mentoring amb voluntaris corporatius de diferents empreses, entre elles, Banc Sabadell. Aquest dijous 14 de desembre, es va celebrar la sessió d’avaluació amb la col·laboració especial de la Fundació Banc Sabadell. Una sessió de tancament en la qual dos els voluntaris corporatius, joves i tutors d’entitats socials i educatives participants van compartir en primera persona els seus testimoniatges, vivències i objectius establerts en el projecte.

Més sobre el Projecte Coach Exit

El Projecte Coach és una iniciativa de voluntariat corporatiu dirigida a empreses socialment responsables que busca millorar la integració laboral de joves en situació de vulnerabilitat treballant la seva orientació i motivació perquè aquests joves continuïn la seva formació i millorin les seves possibilitats de empleabilitat.
Des de 2008, any de llançament del Projecte Coach, són ja 66 edicions realitzades amb una participació de 2.533 voluntaris, 2.240 joves, 115 empreses i 128 entitats socials i educatives en 8 ciutats: Madrid, Barcelona, Sevilla, Palma de Mallorca, València, Zaragoza, Alacant i Lleida. Després del seu pas pel projecte el 81% dels joves aprova el curs i el 93% té clar que continuarà la seva formació per poder accedir a una ocupació en el futur.