5 convocatòries obertes per premiar el talent amb la Fundació Banc Sabadell

La Fundació Banc Sabadell col·labora i impulsa fins a 5 convocatòries actualment per premiar i becar al talent jove en diferents àmbits. Un dels premis més destacats és el XI Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica que té com a objectiu incentivar i reconèixer el treball dels investigadors espanyols, menors de 42 anys, en el camp de la biomedicina i les ciències de la salut amb una dotació de 50.000 euros. Les propostes es poden realitzar, en espanyol o en anglès, fins al 30 d’abril de 2016.

Pots descarregar les bases del premi aquí: Bases Premi Investigació Biomèdica

Coneix al premiat de l’any passat:

Un altre dels premis més reconeguts és el XV Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica que reconeix el treball dels investigadors espanyols, menors de 40 anys, en els camps del coneixement econòmic, empresarial i social, per contribuir a l’anàlisi i formulació d’alternatives que promoguin el benestar social. Les propostes es poden realitzar, en espanyol o en anglès, fins al 30 d’abril de 2016.

Pots descarregar les bases del premi aquí: Bases Premi Investigació Econòmica

residencias interactivas medialab prado

A l’abril també finalitza una altra de les convocatòries actives amb la Fundació, es tracta de les residències interactives en Medialab-Prado durant tres setmanes que tenen com a objectiu fomentar la difusió i el desenvolupament d’eines de programació i computació física lliure i oberta per a usos creatius, a través de projectes basats en processos col·laboratius i en l’acció col·lectiva. La convocatòria està oberta fins al 10 d’abril de 2016.

Pots descarregar les bases de les residències aquí: bases residències interactivos

jovenes con futuro USA

I fins al 30 d’abril, hi ha termini per optar a ser un dels ‘Joves amb futur USA 2016’, un programa, que impulsa StepOne amb la col·laboració de la Fundació, que va dirigit a enginyers recentment graduats menors de 30 anys amb un bon nivell d’anglès i disposats a realitzar durant 6 mesos pràctiques en empreses referents mundials en tecnologia i innovació, Silicon Valley i Nova York.

SLIDE CONVO DUMMY_ES

A més, per tercer any consecutiu, la Fundació Photographic Social Vision, amb la col·laboració principal de la Fundació Banc Sabadell, obre la convocatòria del premi anual de maquetes de fotollibres: premi DOCField Dummy Award Fundació Banc Sabadell. Un guardó que reconeix i premia a projectes editorials d’autoedició i als seus autors i dóna visibilitat als nous formats editorials que, al costat d’exposicions i formats multimèdia, estan sent claus en la difusió de treballs d’autor. Fins a l’11 de maig, és el termini establert per presentar projectes.