35 anys d’òpera a Sabadell… Arrenca la nova temporada!

A partir del 26 d’octubre comença la 35 temporada d’òpera que organitza l’Associació d’Amics de l’Òpera de Sabadell, amb la col·laboració de la Fundació Banc Sabadell amb l’objectiu de donar suport a la difusió de la cultura i el foment del talent.

Les quatre obres d’aquesta temporada són: l’òpera de Mozart ‘Don Giovanni’, amb cinc funcions a Sabadell, tres d’elles a càrrec dels alumnes de l’Escola d’Òpera, i viatjarà més tard a Lleida, Manresa, Sant Cugat, Granollers, Reus i Tarragona; la segona és ‘Goyescas’ de Granados amb motiu del 150 aniversari de la seva defunció i del centenari del seu naixement, amb tan sol dues funcions a Sabadell, el 25 i 27 de novembre. La tercera obra d’aquesta nova temporada es podrà veure al febrer i març de 2017, es tracta de ‘Manon Lescaut’ de Puccini que es podrà veure a Sabadell, Reus, Girona, Sant Cugat, Manresa, Tarragona, Granollers i Lleida. I, finalment, es podrà gaudir de ‘Carmen’ de Bizet, del 3 al 28 de maig.

carmen-dongiovanni-opera-sabadell

20 anys d’Escola

L’Escola d’Òpera de Sabadell també està de celebració amb el seu 20 aniversari. Des de 1996, més de 100 joves talent han passat per les seves aules per formar-se a través de tècniques d’interpretació escènica i musical, expressió corporal, estil, adreça… tot això amb un objectiu: representar al final del curs les òperes davant el gran públic. El repte d’aquesta escola és oferir experiència als joves interessats en l’òpera, tenir el seu primer contacte amb l’escenari, l’orquestra, l’escenografia i el vestuari amb l’objectiu que els futurs professionals de l’òpera recordin sempre aquesta primera vegada com un gran pas cap a la seva professionalització.

En aquest aniversari, fins a nou alumnes participaran en tres funcions del teatre La Faràndula (Sabadell) amb l’òpera ‘Don Giovanni’.