#YoCreoTalento – Premis ‘Laus Aporta Fundació Banc Sabadell Professional i Estudiants’ i ‘Premi Habitàcola’ d’arquitectura

‘The Good Virus’ i ‘SOROR’, premis Laus Aporta Fundació Banc Sabadell 2018

Els Premis Laus Aporta Fundació Banc Sabadell valoren els projectes que destaquen per la seva aportació social, econòmica o cultural. En aquesta edició els guanyadors han estat ‘The Good Virus’, de l’agencia Contrapunt BBDO en la categoria Professional per aquest projecte de màrqueting digital que aconsegueix, a través de la metàfora, deixar al descobert la importància que té el Trastorn Específic del Llenguatge i les dificultats de la seva identificació.

En la categoria d’Estudiants, Natàlia Pàmies de EINA (Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona) amb ‘SOROR’, un projecte final d’estudis amb textos reals i un disseny editorial impulsiu.

XXX Premis Habitàcola, d’arquitectura i interiorisme

Els Premis Habitàcola estan dirigits a estudiants d’arquitectura i interiorisme i en aquesta edició sota el lema ‘Lectures de (I) bibliobús’, reflexionant sobre els espais de lectura i promoció de la lectura a l’espai públic. Els quatre projectes premiats han estat:

-‘Matrioixka’, de l’Escola d’Art i Disseny de Terrassa.

-‘Punto’, de l’escola ESDAP Llotja.

-‘Entre Línies’, de l’Escola d’Art i Disseny de València.

-Premi al centre educatiu ‘BAU’, Centre Universitari de Disseny.