#YoCreoTalento – ‘II Programa Innovació Música Clàssica’ i ‘Concurs Art<35’, fomentant el talent artístic

#LaMúsicaClásicaInnova, projecte formatiu amb la Escuela de Música Reina Sofía

28 alumnes de la Escuela de Música Reina Sofía participen en la segona edició de el ‘Programa de Innovación y Emprendimiento en la Música Clásica’ que impulsem juntament amb la Fundación Albéniz. Es tracta d’un projecte formatiu que té com a objectiu proporcionar als estudiants de música clàssica les eines i habilitats de emprendimiento necessàries per desenvolupar una carrera al món de la música així com acostar la clàssica al públic.

Pots conèixer més sobre els cinc projectes fent clic aquí.

#Art35, exposició amb creacions de 10 joves artistes

Art<35 Fundació Banc Sabadell és un concurs convocat per la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona,organitzat per l’Associació Art<35 i que compta amb la col·laboració de la galeria Trama, la Sala Parés i la Fundació Banc Sabadell, amb l’objectiu de seleccionar a artistes per participar en aquesta exposició centrada en la creació jove i donar-los així l’oportunitat d’exposar els seus treballs en les quals es qüestionen el món.

Un concurs dirigit a artistes menors de 35 anys per fomentar el seu treball creant vincles entre el món acadèmic i el professional. La convocatòria està oberta fins al 4 de maig. Pots consultar tota la informació fent clic aquí.