#YoCreoTalento – ‘Beques per a la formació d’investigadors’ amb la Universidad San Jorge; Premis a les ‘Idees+Innovadores’ amb Valencialab; i I Premi Disseny ANFACO-Fundació Banc Sabadell

Beques per a la formació d’investigadors

Un any més, col·laborem amb la Universidad San Jorge lliurant quatre beques per a la formació d’investigadors a titulats de llicenciatura, grau i enginyeria. Unes beques que suposen el primer pas d’una formació en innovació i recerca científica en diferents àrees de coneixement com a Salut, Tecnologia, Comunicació i Ciències Socials. Els alumnes que aconsegueixen aquesta beca s’incorporen a un dels grups de recerca de la USJ i realitzen una labor investigadora sota la direcció d’un tutor que supervisa, si escau, la seva tesi doctoral.

Premis a las ‘Idees+Innovadores’

El concurs ‘Idees+Innovadores’, impulsat per Florida Universitaria, té com a objectiu promoure una cultura innovadora, el talent jove, fomentar el desenvolupament de nous projectes dins i fora de les organitzacions i sensibilitzar sobre les capacitats i oportunitats per innovar en l’entorn actual.

Premi al talento creatiu joves dissenyadors

El I Premi Dissenyo ANFACO-Fundació Banc Sabadell pretén reconèixer i fomentar el talent creatiu dels joves dissenyadors i donar-los l’oportunitat de mostrar el seu treball. L’objectiu del premi és seleccionar les millors creacions del cartell commemoratiu dels 115 anys de ANFACO-CECOPESCA, sota el lema de “CATA LA LATA” i la seva posterior exposició en el Museu ANFACO durant 2019.